Web Analytics Made Easy - Statcounter

עיתונופל – פרק II – מתקפת המשוכפלים

הדברים כבר נכתבו, ברשימה ובתגובות. אין טעם לחזור על זה שוב.

אני רק רוצה להראות לכם את סימני הדרך. כיצד דברים גדלים, כיצד מכותרת בלבד עברנו לדף ראשי שלם, הכולל את הלוגו, הן של YNET והן של "ידיעות אחרונות".

 

 

צילום מסך זה נפתח לגולש כחלון חדש של הדפדפן, ולא במקום האתר האמיתי. הקלקה על כותרת "הידיעה הראשית" (ואולי גם על חלקים אחרים, לא ניסיתי) תעביר אתכם לפרסומת של מפעל הפיס.  מצורף צילום המסך בגודל מקורי.

גל מור ואני, והמגיבים השונים יכולים לדון על סוגיות שבין העיתונות והבלוגרים על רקע האינטרנט (ואני עוד אשוב לנושא ברשימה נפרדת), וגל מור ושאר הכתבים במדור המחשבים (ובשאר התחומים השונים של העיתון) יכולים לעשות מאמצים רבים וכנים להכניס תוכן עשיר, משמעותי ואפילו אקדמאי כמו הבאת דבריו של פרופסור שיזף (ואני לא ציני) – ואז יגיע (עוד) דבר כזה. די מייאש.

 

Join the Conversation

3 Comments

  1. שלחתי ביום שישי, 21/11/03, דואל לכתובת הדואל של העורך הראשי. חזרו אלי היום משירות לקוחות.

    חזרו עם תשובה אוטומטית בסגנון אמריקאי. כלומר שלא מתייחסת ישירות למה ששאלתי ולא אומרת כלום.
    שוב ביקשתי תשובה לעניין, וענו לי ש: א. כתובה המילה "מודעה" בגדול ובאדום במסגרת הפרסומת. ב. הפרסומת כבר אינה מופיעה באתר.

    שאלתי למה הורידו אותה? וענו לי שפרסומה נקבעה מראש לזמן מוגבל.
    על אף שזו תשובה שנראית הגיונית – נראה לי מוזר שיורידו פרסומת שעלתה אך לפני מספר ימים וההגרלה המדוברת תתקיים רק בסוף השנה ואנו עדיין בחודש נובמבר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *