Web Analytics Made Easy - Statcounter

לחיפוש של MSN תמיד יש מה להוסיף

בעקבות כתבה ב-YNET, השוואה בין מנועי חיפוש, מצאתי משהו נחמד בחיפוש של MSN ישראל.

השורה בתחתית דף החיפוש, מצד שמאל, המציגה את כמות הדפים המכילים את תוצאות החיפוש, תמיד תוסיף לעצמה עוד דפים "חדשים" ככל שתתקדמו במעלה הדפים הללו – רק שתמיד כל אחד מהדפים הללו, מתוך אלו הממוקמים אחרי הדף האחרון שמציג תוצאות מעשיות, יהיה למעשה הדף האחרון המכיל תוצאות מעשיות, החוזר על עצמו שוב ושוב.

לדוגמא, ננסה ביטוי שיש לו רק מעט תוצאות, בכדי להדגים את העניין – הביטוי "סלט רוסי".
עם הופעת דף התוצאות הראשון, מופיעים קישורים של דפי תוצאות עד למספר 5 (למרות שבראש הדף רשום שנמצאו רק 19 תוצאות ובכל דף מוצגות 15 תוצאות).
לחיצה על הקישור לדף מספר 2 (שהוא למעשה הדף האחרון בו למעשה קיימות תוצאות לחיפוש זה), תגרום להוספת דף תוצאות נוסף, וכעת יהיו קישורים ל-6 דפי תוצאות.
לחיצה על הקישור לדף תוצאות מספר 3 תוסיף קישור לדף תוצאות אחד יותר מהקודם, כעת מספר 7, ודף 3 עצמו יציג שוב את התוצאות של דף מספר 2 – וכן הלאה.

לחיצה על הקישור לדף התוצאות האחרון במספר, תגרום להוספת ארבע קישורים נוספים לדפי תוצאות, כך עד לדפים 20 עד 22, בהם לא מופיעה יותר השורה של הקישורים לדפי תוצאות.

נראה כמו באג, אבל מצד שני, במנועי חיפוש תמיד יש סיכוי שזה בכוונה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *